AGENDA

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1. GT-SUITE
GT-SUITE NewFeatures
  • GT-SUITE v2021 Features & New Products

Iakovos Papadimitriou, Gamma Technologies

  • GT-SUITE v2021 Future Vision and Closing Remarks

Dan Marsh, Gamma Technologies

xEV THERMAL MANAGEMENT/ xEV MODELING
  • Efficient Use of Dynamic Programming in HEV Topology Evaluations
  • HEV 토폴로지 평가에서 DP(동적 프로그래밍)의 효율적인 사용

Rastislav Toman, Czech Technical University in Prague

  • Optimization of Fuel Economy using Optimal Controls on Regulatory and Real World Driving Cycles
  • 연비 시험 모드 및 Real World Driving에서 Optimal Controls을 사용한 연비 최적화

Dhaval Lodaya, Gamma Technologies

  • Variability in EV Range due to factors external to the vehicle
  • 외부 요인에 의한 EV차량의 주행 가능 거리의 변화

Mihir Bhalerao, Mahindra & Mahindra

  • Optimization of a 48 V P2 mild hybrid powertrain with eTC using a GT-SUITE coupled simulation approach
  • GT-SUITE을 활용한 eTC가 장착된 48V P2 마일드 하이브리드 차량의 최적화

Björn Höpke, FEV

  • Thermal Management and Related Challenges in an Electrified Vehicle Platform
  • 전기 자동차 플랫폼의 열 관리 및 관련 과제

Leon Löwered, CEVT

  • Development and Application of a Power Electronics Thermal Model for Performance and Drive Cycle Analysis
  • 성능 및 주행 사이클 분석을 위한 파워일렉트로닉스 열 모델 개발 및 적용

Phil Keller, BorgWarner

  • Sensitivity Study of various parameters on thermal cooling effects in Battery electric vehicles
  • 배터리 전기 자동차의 열 냉각 효과에 대한 다양한 매개 변수 민감도 연구

Siddharth Roy, Robert Bosch GmbH

ENGINE PERFORMANCE / CALIBRATION
  • All Weather Condition Gas Engine Combustion Predictions
  • 모든 기상 조건에서 가스 엔진 연소 예측

Abhilash Maiti, Royal Enfield

  • Cycle to Cycle Combustion Variation Modelling in a S.I Engine Using GT-SUITE
  • SI 엔진의 Cycle to Cycle Variation 시뮬레이션

Chao Daniels, General Motors

  • Experimental and Numerical Investigation of the Ignition Process in a Large Bore Dual Fuel Engine
  • 이중 연료 대형 엔진의 점화 과정에 관한 실험적 및 수치적 연구

Francesco Accurso, Politecnico di Torino

  • Evaluation of Fast Warm-Up Strategies for a Light-Duty Gasoline Compression Ignition (GCI) Engine
  • 경부하 가솔린 압축점화 엔진의 빠른 예열 전략 평가

Praveen Kumar, Aramco

  • Simulation of Dynamic Skip Fire (DSF®) Technology with Cummins X15 Diesel Engine to Achieve Simultaneous Reductions of CO2 and Nox
  • CO2와 NOx 동시 감소를 달성하기 위한 Cummins X15 디젤엔진의 Dynamic Skip Fire(DSF®) 기술 시뮬레이션

Ben Wolk , Tula Technology, David Schmidt, Cummins

  • Virtual Field Testing and Validation
  • Virtual 환경에서의 Testing 및 Validation

Martin Weber, IAV

  • Engine / Drivetrain development using the ship modelling approach in GT-POWER
  • GT-Power의 선박 모델링 접근법을 이용한 엔진/드라이브 트레인 개발

Giovanni Vichi , Yanmar & Michael Zagun, Gamma Technologies

  • Improved Turbocharger Modelling for an HD Diesel Engine
  • HD 디젤 엔진을 위한 향상된 터보 차저 모델링

Emanuele Servetto, POWERTECH Engineering

ACOUSTICS & NVH / AFTERTREATMENT & EMISSIONS / CABLIATION
  • Next Generation NVH Loads Creation = Engine Loads Predictions for Powertrain NVH
  • 차세대 NVH 부하 생성 = 파워트레인 NVH에 대한 엔진 부하 예측

Georg Festag, Ford

  • Advances in GT-SUITE vibroacoustic modeling: an integrated approach
  • GT-SUITE 진동소음 모델링의 발전: 통합 접근 방식

Qiyuan Zhou, Illinois Institute of Technology & Llorenc Foraste Gomez, Gamma Technologies

  • Prediction of drive cycle engine emissions of small passenger car gasoline engine using GT Suite and ASCMO Dynamic Co-simulation model
  • GT-SUITE 및 ASCMO Dynamic Co-simulation 모델을 이용한 소형 승용차 가솔린 엔진의 주행 사이클 배기가스 예측

Amrutha Kadekar, Maruti

  • Analysis of emission reduction in hybrid electric vehicles using a modelled exhaust aftertreatment system in GT-Suite
  • GT-SUITE에서 모델링 된 배기 후처리 시스템을 사용한 하이브리드 차량의 배기가스 저감 분석

Frederic Hein & Philipp Heim, Hochschule Heilbronn

  • Development of a Real-Time GT-POWER-xRT Model for Virtual Calibration
  • 가상 calibration을 위한 Real-Time GT-POWER-xRT 모델 개발

Dr. Giulio Boccardo, POWERTECH Engineering

  • Performance and emissions analysis of a range extender two-stroke opposite pistons engine using GT-RealDrive
  • GT-RealDrive를 활용한 2-stroke 대항엔진의 주행거리 연장형 PHEV 차량의 성능 및 배출가스

Santiago Martinez, Universitat Politècnica de València

Battery
  • Lithium-Ion Battery Pack Modeling for Electric Vehicles in Mining Applications Using GT-AutoLion 
  • GT-AutoLion을 이용한 광업 분야 전기 자동차를 위한 리튬이온 배터리 팩 모델링

Majid Astaneh , Chalmers University

  • Modeling of a Passive Cooling System for a High Capacity Lithium-ion Battery Pack
  • 고용량 리튬이온 배터리 팩을 위한 패스브 냉각시스템 모델링

Masih Khoshab, Volvo

  • Multi-Disciplinary Approaches to Battery Modeling in the Electrified Era
  • GT를 이용한 배터리 모델링에 대한 여러 분야에 걸친 접근법

Joe Wimmer , Gamma Technologies

  • Battery Pack 1D Thermal Model Development
  • 배터리 팩 1D 열모델 개발

Eric Myers, Ford

MECHANICS / LUBRICATION / COMPRESSORS
  • One Dimensional Lube oil system Modelling in GT-SUITE for the entire Lube oil flow network of a Medium speed Large bore Engine with new addition of a more demanding consumer for Developmental work
  • 중속 대형(Large Bore) 엔진의 전체 윤활유 유동 네트워크를 위한 GT-SUITE 1D 윤활 시스템 모델링

Ganesa Murugesan, GE (Wabtec)

  • Lubrication Simulation Model to Optimize Rocker Arm and Shaft Design
  • 로커 암 및 축 설계 최적화를 위한 윤활 해석 모델

Sayed Nadeem, Mahindra & Mahindra

  • Practical Application of GT-SUITE to Solve a Performance Shortfall in a Scroll Compressor
  • 스크롤 압축기의 성능 부족 문제를 해결하기위한 GT-SUITE의 실제 적용

Joe Ziolkowski , Trane Technologies

  • Simulation of an electromechanical Cam Phaser with GT-SUITE
  • GT-SUITE를 이용한 전자기계 캠 페이저 해석

Thomas Fischer, Mercedes Benz Cars & Vans

2. CONVERGE
  • Prediction of Cyclic Variability and Knock in a GDI Engine at High Speed and Load
  • GDI 엔진의 고속/고부하 조건에서 사이클간 변화 및 노킹 예측

Ronald Grover, General Motors

  • Transport Challenges and Opportunities in Carbon Constrained World
  • 탄소 규제에 따른 운송 수단의 도전과 기회

Amer Ahmad Amer, Aramco

  • X-Ray Diagnostics for the Validation of Nozzle Flow and Spray Simulations
  • 노즐 유동 및 분무 해석의 검증을 위한 X-Ray 연구 방법

Christopher Powell, Argonne National Laboratory

  • Numerical Evaluation of Spray-guided Glow Plug Assistance on Gasoline Compression Ignition during Cold Idle Operation in a Heavy-Duty Diesel Engine
  • GCI엔진의 글로우 플러그 보조에 관한 수치해석적 평가

Le(EMMA) Zhao, Argonne National Laboratory

  • Simulating Cycle-to-Cycle Variation in a GDI Engine With RANS and LES/TFM
  • RANS 및 LES / TFM을 사용한 GDI 엔진 Cycle-to-Cycle Variation (CCV) 해석

Eric Pomraning, Convergent Science

  • Electromobility in CONVERGE
  • CONVREGE를 활용한 전기차 해석

Tristan Burton, Convergent Science

  • CONVERGE Development Update: Version 3.1
  • CONVERGE Version 3.1 개발 내용 소개

Keith Richards, Convergent Science

3. modeFRONTIER
  • Crash Brackets Development for ECE R29
  • ECE R29 용 크래시 브래킷 개발

Andrea Morello, Marco Barbi , IVECO Spa

  • Vehicle Architecture & Attribute Trade Space Analysis
  • 차량 아키텍쳐 및 속성의 설계 공간 분석

Bill Dowling , Ford Motor Company

  • Calibration Optimization with modeFRONTIER Workflow
  • modeFRONTIER를 이용한 캘리브레이션 최적화

Jairo Sandoval , Cummins Inc.

  • Design of a Mechanical Device for the Optimization of the Burden Charge in the Blast Furnace's Hopper with the Discrete Element Method
  • DEM을 이용한 고로 호퍼의 부하 최적화를 위한 기계 장치 설계

Nicola Petronelli, Gabriele Degrassi , Acciaieria Arvedi

  • Aircraft Damage Detection Using modeFRONTIER RSM
  • modeFRONTIER의 RSM을 이용한 항공기 손상 감지

Ohad Gur , Israel Aerospace Industries (IAI)

  • Optimization of Mooring System Design of Offshore Platforms
  • 해양 플랫폼의 계류 시스템 설계 최적화

Anderson Oshiro , Petrobras

4. iconCFD
  • Application of iconCFD on 5 Case Studies: DoE, Brake Cooling, Soiling, Acoustics and Aerospace Aerodynamics
  • 5가지 iconCFD 활용 사례 : DOE, 브레이크 냉각, Soiling, 소음 및 항공우주 공력 해석

Punit Nayyar, Icon Technology & Process Consulting

  • iconCFD Optimize : From validation to industrial applications
  • iconCFD 최적화 : 검증부터 적용까지

Guillaume Pierrot, Icon Technology & Process Consulting

  • iconCFD : A Product Overview
  • iconCFD : 제품 소개

Punit Nayyar, Icon Technology & Process Consulting